loading...
رویای من
رویا بازدید : 57 پنجشنبه 25 خرداد 1391 نظرات (0)

تا هوایی (به نظرم یعنی دیوانه وار) دوستت دارم در عاشقانه هایم می وزد طعم چشمان تو همان عسلی است که خوش طعم ترین حادثه های دنیا حسرت یک ثانیه تجربه کردنش را  می کشد.

زیبا دارم ملودیت را با گیتارو چهره ات را با آب رنگ تمرین می کنم می خواهم بنوازمت نقاشیت کنم شعر که به دلت ننشست نازینین مریم .بی خبر نباشی بعضی ها عجیب سرزنشم می کننــــد فکـــــر کنم کمی حسودیشان میشود که تو هرچند سنگ میزنی من عاشق تر میشوم. آنها هنوز نمی دانند که همه دیوانگان را نمیشود با سنگ راند.بعضی هایشان با سنگ دیوانگیشان چند برابر گل می شود و میشکفد و بزرگ می شود .بزرگ عین تو.عین علی عین اسمت.عین مسیح و عین رنگ سرخ.


زیبا بعضی ها خیال می کنند تو مثل همه ای بگذار اینگونه زندگی کنند من خیالم راحت تر  است .جزیره ناشناخته دوردست ترین رویاهای نرسیده ام .وقتی می دانی که دلی تا انتها در گرگ و میش وسوسه داشتنت عین بادبادکی گره خرده به درخت گیر است تو چرا درگیری؟ دخالت نیست جسارت است شاید هم تمام این بهانه های چکه چکه محض خاطر این است که من این لیاقت را ندارم....

حالا که این ها را مینویسم زمین کلی عروس شده است و اولین برف درشت امسال معاشرتش را با زمین و اهالیش شروع کرده است. دیر میشد اگر حالا نمینوشتم می دانم این روزها اصلا روز تو  نیست یعنی چشمانت این را فریاد می زند اما روز تو هم می شود عزیزم یقین کن من عادت  ندارم وقتی قیمت دلخوشی نجومی است بی جهت دل کسی را آن هم عزیزترینم را خوش  کنم.نامه های قبلی را از بس که ندادم پاره کردم واینها را از بس که دادم تو پاره خواهی کرد.


این را به خاطر پرسشی که هرگز برایت پیش نمی آمد گفتم  ..............................

پر حوصله ترین عاشقت - مریم

 

برچسب ها نظر يادت نره ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عشق واقعي وجود داره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 2,349